Czym jest insight w marketingu?
Współczesna sprzedaż opiera się na konkurencji, która wymaga od firm zdobycia klienta. Marketing odkrywa wciąż…
Współczesna sprzedaż opiera się na konkurencji, która wymaga od firm zdobycia klienta. Marketing odkrywa wciąż…
Reklama jest dźwignią handlu. Nic więc dziwnego, że marketing wciąż się rozwija tworząc coraz to…
Pojęcie reklamy natywnej często kojarzone jest z artykułami sponsorowanymi. Jest to jednak mylne myślenie. Choć…
Dzięki odpowiedniemu RTM możemy zwiększyć zasięgi swojego posta nawet o kilkadziesiąt procent. Zobaczmy, czym jest…
Neuromarketing to nowoczesne podejście do tworzenia strategii i technik marketingowych, opartych na badaniach psychofizjologicznych.
W języku polskim brakuje odpowiednika słowa „lead”, jednak można je przetłumaczyć jako „potencjalny klient” –…
Angielski termin „Evangelism” jest zaczerpnięty od innego słowa, „Evangel”, który przełożony z greki oznacza „dobre…
Marketing wirusowy jest jednym z rodzajów e-reklamy. Polega na stworzeniu okoliczności do tego, by potencjalni…
Marketing etniczny (zwany również marketingiem międzykulturowym) to szczególny rodzaj marketingu, który ma na celu dotarcie…
Growth hacking to technika marketingowa polegająca na przyciągnięciu uwagi nowych użytkowników lub utrzymaniu uwagi tych…