Podcast jako narzędzie marketingowe
27% internautów słucha podcastów, a 65% z nich zaczęło to robić w ciągu ostatniego roku…
27% internautów słucha podcastów, a 65% z nich zaczęło to robić w ciągu ostatniego roku…
Marketerzy cały czas poszukują nowych sposobów na promocję swoich produktów. Standardowe wezwania do zakupu czy…
Pojęcie reklamy natywnej często kojarzone jest z artykułami sponsorowanymi. Jest to jednak mylne myślenie. Choć…
Reklama telewizyjna staję się coraz mniej popularną formą marketingu. Tymczasem rośnie skuteczność innych form, w…
Dobrze zoptymalizowana i pozycjonowana wizytówka w Google Maps może się przełożyć na wygenerowanie większego ruchu…
Rabaty, kody promocyjne i wyprzedaże są prawdopodobnie najchętniej stosowanym narzędziem marketingowym w XXI wieku. Trend…
O sukcesie firmy stanowi w dużej mierze jej funkcjonowanie w sieci. Im większa rozpoznawalność i…
PERFORMANCE MARKETING (inaczej: marketing efektywnościowy, reklama efektywnościowa) to specjalny model reklamy internetowej, którego głównym celem…
Każda firma, bez względu na wielkości, powinna reklamować się w internecie. Możliwość dokładnego ustalenia grona…
Monitorowanie działań marketingowych ma olbrzymie znaczenie w marketingu i sprzedaży. Aby w pełni wykorzystać potencjał…