Główne zagrożenia w komunikacji firm w roku 2021
Skutki epidemii i związane z nim spowolnienie gospodarki to niejedyny problem, z jakim zmierzyć będą…
Skutki epidemii i związane z nim spowolnienie gospodarki to niejedyny problem, z jakim zmierzyć będą…
Budowanie marki osobistej wymaga dużo czasu i sporo zaangażowania. W Polsce personal branding dopiero raczkuje,…
Transmisje live cieszą się w ostatnim czasie popularnością nie tylko z powodu ograniczeń w prowadzeniu…
Skuteczny marketing w dużej mierze polega na szukaniu nowych kanałów dystrybucji – z dużym zasięgiem…
Google Moja Firma to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do promowania firm w internecie, ale…
Recykling treści to jedna z najczęściej stosowanych strategii w ramach content marketingu. Nie tylko pozwala…
Google to marka-symbol, firma, która zdawała się ujarzmiać bezkresy internetu. To mogło być zaskakujące, że…
Na współpracę z influencerami decydują się głównie duże marki. Taki rodzaj marketingu może jednak sprawdzić…
Pandemia koronawirusa to prawdopodobnie największe wyzwanie dla marketerów w ostatnim dziesięcioleciu. Jak reklamować swój produkt…
Pandemia wymusiła na wielu przedsiębiorcach zmianę strategii prowadzenia firmy. Dotyczy to również sfery marketingowej. Wielu…