E-commerce – jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?
E-commerce to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na popularności. W Polsce coraz więcej…
E-commerce to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na popularności. W Polsce coraz więcej…
Co prawda internet to już nie jest terytorium niczyje, które czeka na pionierów, aby je…
Przekaz marketingowy ma oddziaływać na emocję, aby przyciągać uwagę i zapadać w pamięć. Dlatego tak…
Platformę Netflix zna już praktycznie każdy. Ci, którzy jej nie używają, w większości przynajmniej o…
Współczesna sprzedaż opiera się na konkurencji, która wymaga od firm zdobycia klienta. Marketing odkrywa wciąż…
Reklama w grach i światach wirtualnych to łakomy kąsek dla marketerów. To znakomity sposób na…
Pomimo, że w branży reklamowej kobiety stanowią większość, to wciąż stoją przeważnie w drugim rzędzie….
Landing page to kluczowy element każdej kampanii reklamowej realizowanej w internecie. To miejsce, do którego…
Targetowanie kontekstowe nie jest nowością w branży technologicznej. Koncept ten pierwszy raz został zastosowany 20…
Portal wirtualnemedia.pl w cyklu podsumowań roku 2021 oraz prognoz na rok bieżący, zaprezentował zbiór…