Kinder – „Jesteśmy dla małych chwil”
Marka Kinder jest z nami od lat. Zabawki z Kinder niespodzianek znają dobrze zarówno współczesne dzieci, jak i ich rodzice. Firma idzie z duchem czasu, co wyraźnie widać w ich kampaniach reklamowych. Specjaliści od marketingu, których zatrudnia firma dobrze znają swój target i wiedzą jak dotrzeć do dzieci i opiekunów. Najnowsza kampania stawia na hasło “jesteśmy dla małych chwil” i podkreśla, że małe przyjemności mogą nieść ogromną radość.
Słodycze i nowe technologie
W każdej ze swoich reklam Kinder podkreśla naturalny skład słodyczy przeznaczonych dla dzieci. W marketingu wykorzystuje też nowe technologie, takie jak aplikacje pozwalające się cieszyć zabawkami dołączonymi do słodyczy. Jednak to nie wszystko. Pozwalają one również realizować edukacyjną misję firmy, czyli na przykład poznawać zwierzęta w ich naturalnym środowisku. Najnowsze serie zabawek, jakie można znaleźć w Kinder Niespodziance stawiają na rozwój manualny najmłodszych i wykorzystują ich naturalną ciekawość świata.
Marka znana jest też z oryginalnych promocji i ciekawych konkursów. Najnowszy zachęca do wycieczek poza szlakiem z Kinder Country. Ten konkretny produkt już nieraz łączony był z promocją ruchu i poznawania najbliższych, a nieoczywistych i często nieznanych miejsc. W ostatnim konkursie zadanie polegało na wykonaniu zdjęcia w interesującym i niebanalnym miejscu, do którego rzadko trafiają spacerowicze lub turyści. Na tle odkrytego przez nas krajobrazu “poza szlakiem” musiał znaleźć się batonik Kinder Country. To ciekawa strategia, ponieważ producenci słodyczy rzadko bezpośrednio zachęcają do aktywności na świeżym powietrzu.
Tego typu pomysły okazują się niezwykle skuteczne i niosą dobre przesłanie w dobie problemów z otyłością i nadmiernym spożyciem cukru. Jest to szczególnie ważne w przypadku dzieci, które dopiero kształtują dobre nawyki związane z aktywnością fizyczną. Jest to też świetna przeciwwaga dla promocji nowych technologii, które skutecznie zatrzymują najmłodszych w domu.
Kinder i Empik
Kinder aktywnie zachęca nie tylko do aktywności fizycznej, ale i intelektualnej. W ramach konkursu rozdaje najmłodszym nie tylko paczki z prezentami, także karty podarunkowe do Empiku czy tablety wspierające kreatywną zabawę. Dzięki temu firma łączy swój wizerunek z edukacją i aktywnie wspiera w niej dzieci. Propozycje zabaw dostępne na ich stronie głównej angażują również rodziców i sprawiają, że wspólne spędzanie czasu jest ciekawe i satysfakcjonujące dla wszystkich.
Marka Kinder w najnowszych kampaniach reklamowych daje przykład przemyślanego i nowoczesnego marketingu, który nie jest nastawiony tylko na promowanie słodkości. Realizując coraz bogatszą misję firma dba o najmłodszych i ułatwia tworzenie silnych więzi rówieśniczych oraz tych najważniejszych dla dziecka, a więc rodzinnych.